Informace o podmínkách doručení
Expedice
Expediční a doručovací lhůta
U každé objednávky je nutné rozlišit expediční a doručovací dobu (lhůtu).
Expediční lhůta Vaší objednávky je doba, za kterou bude z naší expedice předáno přepravci Vámi objednané zboží.
Doručovací lhůtou je míněna doba, za kterou Vám přepravce doveze Vámi vybrané zboží od předání. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností. Na tuto dobu již nemáme vliv a za její odchylky neneseme zodpovědnost.
Pozor: V žádném případě nelze tyto dva pojmy slučovat či zaměňovat. Pokud objednáte zboží s expediční dobou 24 hodin na dobírku, nelze očekávat, že jej do 24 hodin budete mít doručené doma, protože je nutné počítat i s určitým časem na dopravu zboží.
Expediční lhůty
Překročení expediční lhůty
Ve většině případů jsme schopni stanovené expediční době dostát, v některých výjimečných případech však může dojít ke zdržení, které většinou nemůžeme z naší strany ovlivnit a které se snažíme minimalizovat.
V případě jakéhokoliv zpoždění Vás vždy budeme včas informovat. Důvodem pro překročení expediční lhůty může být:
- chyba na straně dodavatele
- vybrané zboží nemá skladem, ačkoliv to uvádí v informacích pro nás
- dodavatel nedodá včas vyžádané zboží nebo ne vše
- dodavatel dodá omylem jiné než vyžádané zboží
- vada na zboží, kterou jsme odhalili před expedicí
Doručovací lhůta
Způsob zajištění dopravy
Zákazník má na výběr z následujících typů doručení:
- Česká pošta - balík do ruky nebo na poštu: zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na Vámi uvedenou adresu či vybranou pobočku České pošty. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Také česká pošta Vám zašle v den expedice SMS/e-mail s číslem balíku pro sledování a také odkaz na případnou změnu data doručení. Doručování probíhá následující pracovní den po podání zásilky. V případě nepřevzetí balíku, bude uložen po dobu 7 dní na Vaší dodací poště. U objednávek v souhrnné výši do 5.000,- Kč (bez DPH) účtujeme poplatek za balné 30,- Kč + 21% DPH, poštovné a doběrečné dle ceníku české pošty + 21% DPH. U objednávek v souhrnné výši nad 5.000,- Kč bez DPH nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atp. Doprava je tedy ZDARMA.
- Přepravní služba PPL zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby PPL na Vámi uvedenou doručovací adresu. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, kde bude uveden kontakt na přepravce PPL a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. U objednávek v souhrnné výši do 5.000,- Kč (bez DPH) účtujeme poplatek za balné 30,- Kč + 21% DPH, dopravné dle ceníku kurýrní služby + 21% DPH. U objednávek v souhrnné výši nad 5.000,- Kč bez DPH nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atd. Doprava je tedy ZDARMA.
- Osobní odběr: objednané zboží Vám bude přichystáno k vyzvednutí v naší provozovně v Mackovicích č. 50, 671 64 - cca 20 km od Znojma – viz kontakty. V okamžiku, kdy bude zboží připraveno k expedici Vás budeme kontaktovat.
- Dovoz zdarma: v případě, že se jako náš zákazník vyskytujete v blízkém okolí naší firmy je možné domluvit doručení přímo k Vám nebo na jiné předem domluvené místo.
Odeslání zboží:
Zboží, které je odesíláno na dobírku, je zasláno obratem dle expedičních lhůt. V případě zboží, které je placeno převodem, bude expedováno až v okamžiku připsání platby na účet a zasláno opět dle expedičních lhůt.
Ceny zboží:
Veškeré ceny zboží jsou uvedeny jak bez DPH tak včetně 21% DPH. U zboží, kterého se to týká, je cena včetně recyklačního poplatku.
Převzetí zboží:
Záruka vrácení peněz
Jako zákazník internetového obchodu máte právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Tímto právem jste jako náš zákazník chráněn před koupí jiného zboží, než jste chtěl, případně pokud Vám zakoupené zboží jednoduše nevyhovuje.
Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že Vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze Vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou).
Podmínky pro vrácení peněz:
zboží musí být neporušené a v originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům, zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží, ve vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky. Vrátíme Vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.