Informace o podmínkách doručení

Expedice

Expediční a doručovací lhůta

U každé objednávky je nutné rozlišit expediční a doručovací dobu (lhůtu).

Expediční lhůta Vaší objednávky je doba, za kterou bude z naší expedice předáno přepravci Vámi objednané zboží.

Doručovací lhůtou je míněna doba, za kterou Vám přepravce doveze Vámi vybrané zboží od předání. Uvedená doba se liší podle jednotlivých přepravních společností. Na tuto dobu již nemáme vliv a za její odchylky neneseme zodpovědnost.

Pozor: V žádném případě nelze tyto dva pojmy slučovat či zaměňovat. Pokud objednáte zboží  s expediční dobou 24 hodin na dobírku, nelze očekávat, že jej do 24 hodin budete mít doručené doma, protože je nutné počítat i s určitým časem na dopravu zboží.

Expediční lhůty

Expedice do 24 hodin – zboží, které máme skladem je expedováno do 24 hodin. Expediční dobu 24 hodin je nutno chápat jako 1 pracovní den. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno 24 hodin od prvního následujícího pracovního dne po svátku či víkendu.
Expedice do 1-2 týdnů - zboží, které mají naši dodavatelé běžně na skladě a my jej objednáváme na základě Vaší objednávky. Pokud máte zájem o stálý odběr tohoto zboží, je možné s námi dohodnout, aby bylo k dispozici v kratších dodacích lhůtách či přímo na našem skladě.
Expedice do 1, 2 a 3 měsíců – pokud je u zboží uvedena tato lhůta, znamená to, že toto zboží objednáváme u dodavatelů také až na základě Vaší zákaznické objednávky. Protože se ale například jedná o netypické zboží nebo o výrobek, který se vyrábí na zakázku, může být expediční doba i několik týdnů. Jakmile zboží od dodavatele obdržíme, okamžitě jej expedujeme a posíláme k zákazníkovi.

Překročení expediční lhůty

Ve většině případů jsme schopni stanovené expediční době dostát, v některých výjimečných případech však může dojít ke zdržení, které většinou nemůžeme z naší strany ovlivnit a které se snažíme minimalizovat.

V případě jakéhokoliv zpoždění Vás vždy budeme včas informovat. Důvodem pro překročení expediční lhůty může být:

  • chyba na straně dodavatele
  • vybrané zboží nemá skladem, ačkoliv to uvádí v informacích pro nás
  • dodavatel nedodá včas vyžádané zboží nebo ne vše
  • dodavatel dodá omylem jiné než vyžádané zboží
  • vada na zboží, kterou jsme odhalili před expedicí

Doručovací lhůta

Zakoupíte-li si u nás více druhů zboží s různou expediční lhůtou je možné se s námi dohodnout na jiných expedičních podmínkách – info@cznprofi.cz.

Způsob zajištění dopravy

Doprava zboží k zákazníkovi je zajištěna buď expresní balíkovou službou PPL nebo prostřednictvím České pošty.

Zákazník má na výběr z následujících typů doručení:

  • Česká pošta - balík do ruky nebo na poštu: zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na Vámi uvedenou adresu či vybranou pobočku České pošty. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu. Také česká pošta Vám zašle v den expedice SMS/e-mail s číslem balíku pro sledování a také odkaz na případnou změnu data doručení. Doručování probíhá následující pracovní den po podání zásilky. V případě nepřevzetí balíku, bude uložen po dobu 7 dní na Vaší dodací poště. U objednávek v souhrnné výši do 5.000,- Kč (bez DPH) účtujeme poplatek za balné 30,- Kč + 21% DPH, poštovné a doběrečné dle ceníku české pošty + 21% DPH. U objednávek v souhrnné výši nad 5.000,- Kč bez DPH nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atp. Doprava je tedy ZDARMA.
  • Přepravní služba PPL zboží Vám zašleme prostřednictvím kurýrní služby PPL na Vámi uvedenou doručovací adresu. O odeslání zboží je zákazník informován formou e-mailu, kde bude uveden kontakt na přepravce PPL a číslo balíku, které bylo zásilce přiděleno. Doručení proběhne v pracovní dny v době obvyklé pracovní doby. U objednávek v souhrnné výši do 5.000,- Kč (bez DPH) účtujeme poplatek za balné 30,- Kč + 21% DPH, dopravné dle ceníku kurýrní služby + 21% DPH. U objednávek v souhrnné výši nad 5.000,- Kč bez DPH nejsou zákazníkovi účtovány žádné další poplatky jako balné, poštovné, doběrečné atd. Doprava je tedy ZDARMA.
  • Osobní odběr: objednané zboží Vám bude přichystáno k vyzvednutí v naší provozovně v Božicích č. 395, 671 64 - cca 20 km od Znojma – viz kontakty. V okamžiku, kdy bude zboží připraveno  k expedici Vás budeme kontaktovat.
  • Dovoz zdarma: v případě, že se jako náš zákazník vyskytujete v blízkém okolí naší firmy je možné domluvit doručení přímo k Vám nebo na jiné předem domluvené místo.

Odeslání zboží:

Zboží, které je odesíláno na dobírku, je zasláno obratem dle expedičních lhůt. V případě zboží, které je placeno převodem, bude expedováno až v okamžiku připsání platby na  účet a zasláno opět dle expedičních lhůt.

Ceny zboží:

Veškeré ceny zboží jsou uvedeny jak bez DPH tak včetně 21% DPH. U zboží, kterého se to týká, je cena včetně recyklačního poplatku.

Převzetí zboží:

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Zákazník by měl ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí, převzetí zásilky odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a v mezidobí problém konzultovat s provozovatelem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému. V případě zjištění poškození, či jiné nesrovnalosti po převzetí zásilky, je povinen neprodleně kontaktovat provozovatele internetového obchodu cznprofi.cz.

Záruka vrácení peněz

Jako zákazník internetového obchodu máte právo na vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu. Tímto právem jste jako náš zákazník chráněn před koupí jiného zboží, než jste chtěl, případně pokud Vám zakoupené zboží jednoduše nevyhovuje.

Zjistíte-li bezprostředně po obdržení zboží, že Vám nevyhovuje, máte možnost jej bez udání důvodu vrátit. Peníze Vám budou neprodleně zaslány zpět (bankovním převodem nebo složenkou).

Podmínky pro vrácení peněz:  

zboží musí být neporušené a v originálním obalu tak, aby mohlo být dále nabízeno zákazníkům, zákazník musí zásilku odeslat do 14 dní po obdržení zboží, ve  vrácené zásilce musí být vložena kopie útržku z dobírkové nebo balíkové složenky. Vrátíme  Vám pouze peníze za zboží, nikoliv poštovné a balné. Zásilky zaslané na dobírku nebudou přijaty.

Místo zpětného odběru:

Jako prodejci elektrických spotřebičů jsme ze zákona povinni zajistit možnost jeho zpětné odběru. Zákazník dopraví nebo zašle již nepoužitelný spotřebič na své vlastní náklady na adresu: CZN profi s.r.o., Božice 395, 671 64.